Wednesday, July 17, 2013

Diary: Beverly Continues To Crave For Angelo

At this particular juncture, when somebody mentions the names; Angelo and Beverly, the first thing that most probably comes to one’s mind is the romance these two Chasemates share.

Each passing day, the 'love' if that's not hyping between the two is growing and it's evident that both of them use the Diary Sessions to show their affection for each other.

During her Diary in the afternoon, Biggie asked the Nigerian model what she was looking forward to in the future, she said she was looking forward to winning The Chase, having a future and knowing her man better. Curiosity killed the cat but Biggie went on to inquire from her what she meant by "her man". "Angelo," she fondly replied.

Interestingly, yesterday during her Diary  Beverly asked Biggie to grant her another Rendezvous session with Angelo and coincidentally, she won the most crushes from the Ruby house and she could be on course to achieve her dream second Rendezvous date with "her man".

Apart from chasing the USD300,000 prize money, it seems some housemates are also chasing each other thus hitting two birds with one stone, quite interesting.

By Joe Owakabik

23 comments:

  1. Dis babe don dey mess up oooo,bev u don fall ma hand big time.I wish u well all d same

    ReplyDelete
  2. she really enjoyed angelo's fingers....heheheheheeeee

    ReplyDelete
  3. Kwaaaaks!!!Angelo shud put the real thing now...

    ReplyDelete
  4. You guy are funny! If u leave Beverely from what am seeing she will more than betty and selly,her sexual urge is very high now.She need to go home to avoid disgracing naija at this moment.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bev nwa nwosu,wats ur problem?dey no circumcise u?haba respect urself and play d game wella.pls don't bring disgrace to ur pippo Nija or beta still come bck b4 dat guy go fuck u in dat house cos I can see u can't even hold urself again.Mumu of d highest level.Gosh

      Delete
  5. Nija u guyz beta send Angelo home or??

    ReplyDelete
  6. Beverely is chasing Angelo not $300,000

    ReplyDelete
  7. Nija send angelo home b4 Beverly.all d nija in SA vote bassey or delish plzzzzzzzzzZzzz diss can't happen

    ReplyDelete
  8. Hahahaha Beverly to me is a cheap woman who can't do without sex even when she knows Angelo has a woman at home.

    ReplyDelete
  9. If he aint gettn the $300 000 he sure gonna get the p#^¥y kwaaaks!!!go Angelo

    ReplyDelete
  10. Biggy plz help beverly her behavior is unacceptable hw could she busy chasing an old guy than 300Usd

    ReplyDelete
  11. Sulu international is funny very bt Biggy where dd u buy him this dress he z wearing ,,,really he looks like a lady even his dancing moves bt I guess he copied Selly's dancing moves

    ReplyDelete
  12. The more niaja hate angelo is the more we vote foolish ppl yo hate 4 SA is getting out of hand but u r enjoying make money in our country blety fuck stupid ppl u better get used to watch him send home yo bev nd leave angelo alone vote vote vote sa bontswana help us angola u always there 4 us zambia we love cleo nd sulu is his best buddy help us plzzzzzzzzzzz rest of africa help us again Angelo is the code this week africa stand up 4 the coolest dude in the house Angeloooooooooooooo

    ReplyDelete
  13. Oh,thought it was bukegwa! Wanted to talk a lil shit...wanted to say/coz its that slut beverly u call it "love" and wen its oneza u say shit..!! So disgusting and its called love sies! Let them b in 1 house u will see! She gonna embarass nigeria! She will b laid saturday night I tell u! And u say LOVE oh please u are on hashish.

    ReplyDelete
  14. Bev ur parents re watching u oooo,ur mumsy is crying out blood bcos of ur mess.pls save us dis shit and comeout frm dat house.d disgrace is enough.shit.

    ReplyDelete
  15. Hmmm is well oo Bev I dot expect much from u me I dot blame the guy oo na our sis give am e chop best tin is to bring her home or else worst is coming she is too cheap she is not there for money rather she is there for a hubby cos says her mum wants her to marry by all means but wht am not really sure is, 21 years is it her real age or BBA age pls oo cos am confuse here

    ReplyDelete
  16. Y'all should get a life! Wots ur beef if she gets laid or not bev is a fuckin adult 4 christ sake so u all should just shut d fuck up---bev n angelo u guys rock jor!

    ReplyDelete
  17. Bev and our boy love each other, she's our makoti(inlaw)9ja or not coz we south africans are a rainbow nation, we love hard. We support our boy and any1 who doesn't like it, go hang urself. Angelo told her he's going to marry her <3<3<3

    ReplyDelete
  18. No no no you c now!!! Ppl what is "wetin" pls help and if Bev is loose what must we do? It's not Angelo's fault coz Bev said she likes to be fucked. We can't stop voting for Angelo so dat we save her frm him coz if we do dat she will surely rape poor Bimp and he will be sued like Betty!!! Kwaaaaaaaaaaaaakas!!! Hahaaaaaaaa!!!! :)

    ReplyDelete
  19. Ur own daughter Bev is chasing Angelo.......so stop acting like our boy the one behind all dis.. All we know is Nigerian are a very horny nation..they run shady dealings, prostitution and sell drugs.. Stop acting clean Nigerian..the whole world knows You are a corrupt nation... Hahahahahahaha Kwaaks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol my fellow South African pls don't say dat lol, who wouldn't like a horny wife. Kwaaaaaaakas, she will surely keep our boy busy, young and happy lolest. Only if she give it to him only coz we don't want him to get Std or Hiv

      Delete
  20. Beverly is horny. Its been long tym nw in biggie's house

    ReplyDelete